Titel is de titel - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Hans Worst - WaarBenJij.nu Titel is de titel - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Hans Worst - WaarBenJij.nu

Titel is de titel

Door: Je moeder

Blijf op de hoogte en volg Hans

15 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Raglan

Trefwoordjes:
Schelden in taal der lage landen...40 uur per week achter een pc isniet goed voor een mensch...creativiteit ver te zoeken op kantoor...Als ik iets mee kon nemen uit dit land, zou het het handcrafted bier zijn.

Deze post wilde ik al wekenlang posten, maar omdat ik al 1,5 maand 40 uur per week achter computer zit (betaald, en goed ook godverdomme) bleef ik het uitstellen. Het moment dat ik in vrije tijd achter een pc zit, wil je zo kort mogelijk laten duren.

OWJA, ook belangrijk!!!!!!!! Ik heb van aantal van jullie superleuke en lange mails ontvangen, die me momenteel er doorheen slepen (want mn baan is zwaar, en zeker als je op werk geen vrienden hebt en daarbuiten ook niet). Enige reden waarom ik ze nog niet allemaal heb beantwoord, is hierboven beschreven.

hier komtie dan:

Blog voor bij de koffie

Koffie.. Boring office job…barista...

Hier het verhaal van een eigenwijze wereldreiziger. What happened lately? Nou uh, ik heb een kantoorbaan, jajaja een echte retesaaie kantoorbaan. Maar goed, ik wilde niet werken voor minimumloon zoals meeste backpackers doen, dus vandaar. Geslaagd.

40 uur per week achter een computer, dat is neit goed voor een mens, gelukkig hoef ik dit niet de rest van mn leven te doen. Ik voer data in in een systeem, ontzettend creatief dus. Nja eigenlijk ietsje meer,ik werk zo'n 30 mails per dag af, snel beslissen zodat juiste persoon juiste mail krijgt en tussendoor aan collega's uitleggen waarom je een bepaald nummer in een bepaald bestand hebt gezet. Zoiets.

Verder ben ik weer verhuisd, woon nu wat dichter bij mn werk. Ik fiets lekker naar mn werk als een echte Hollander en is goede workout want moet zo’n 8 bergen beklimmen. Halfuur fietsen als ik mn best doe.

Verder bezoek ik elk weekend wel een bar of optreden. Doordeweeks is gewoon overleven, werk 8,5 uur, dan nog uur fietsen en dan ook nog die 8,5 uur achter een computerscherm, man daar krijg je koppijn van.

Oftewel, ik werk, heb net zon saai leven als jullie daar in Nederland. Daarom motte genieten van de kleine dingen. Dus geniet van die kop koffie !!!!!!

Verder speel ik af en toe de banjo, drink ik goed New Zealand bier en schrijf ik af en toe een fictief verhaal wat ik misschien ooit laat publiceren en luister ik naar de lokale radio via mijn mobiel, heb dan wel geen smartphone maar kan overall ter wereld radio ontvangen ha!